Innan vi börjar med de längre alternativen vill vi tipsa om att du alltid kan se dina fakturor direkt via Mina Sidor.  Här kan du både se - och betala dina fakturor direkt online. Ja, så smidigt är det! 

Helt utebliven faktura

Om du har fått en kampanj eller kreditering kan det hända att den täcker hela kostnaden för din faktura, och därför har det inte skickats ut någon till dig denna månaden. Ha koll på Mina Sidor, eller ditt valda fakturaalternativ så ser du! 

Pappersfaktura

Vi skickar vanligtvis fakturor mellan den 12e - 15e varje månad. Om du har valt att få pappersfaktura kan det dröja allt från någon dag till ungefär en vecka innan fakturan landar i din brevlåda, beroende på hur helger och röda dagar infaller. 

E-postfaktura

Om du har valt att få din faktura skickad via e-post kan det hända att ditt e-postprogram uppfattar utskicket som spam/skräppost. Lägg till @epostfaktura.payex.com i adressboken för att förhindra det. 

E-faktura

Har du varit inne och kollat på din internetbank? Om en faktura har skapats ska den finnas här! 

Mina Sidor

Som vi nämnde ovan, här finns dina fakturor och du kan se dem oavsett vilket fakturaalternativ du har. Skulle du vilja byta fakturaalternativ kan du enkelt göra det här också. Läs mer om våra Fakturaalternativ och se vilket som passar dig bäst. 

Inget av alternativen?

Om inget ovan gav dig svar så finns vi på vår fenomenala chatt, mejl, eller på i din Inbox på Mina Sidor förstås! Ladda ner Mina Sidor-appen och skaffa dig stenkoll. Du hittar den under Universal Telecom Mina Sidor, på Google Play och AppStore. 

Did this answer your question?