Förutsatt att vi levererar samma abonnemang på din nya adress kan du flytta abonnemanget mot en flyttavgift.


Levererar vi inte samma abonnemang på din nya adress kan du byta till ett annat abonnemang eller annan tjänst. I samband med bytet får du en ny månadsavgift och nya villkor. Går det varken att flytta eller byta abonnemanget avslutas din tjänst enligt våra allmänna villkor.

Ladda ner, skriv ut, fyll i och scanna eller ta ett foto på vår flyttblankett och mejla den till info@universal.se. 

Ifall din nya adress inte är ansluten till samma fibernät som din gamla, kan priset för ditt bredband  ändras efter flyttdatumet.

Flyttavgiften ligger på 195 kr och debiteras på din nästkommande faktura eller efter utförd flytt, beroende på vilket datum du väljer som önskat flyttdatum.

Har du inte möjlighet att ladda ner flyttblanketten kan du även inkomma med nedan information till vår kundtjänst så ordnar vi flytten:

Gata och gatunummer:
Postnummer och ort:
Lägenhetsnummer (Skatteverkets fyrsiffriga):
Objekts-, avtals- eller produktnummer som du hittar på det nya hyreskontraktet:
Flyttdatum:
Kontaktnummer (mobil):

Du kontaktar oss enklast via mejl till info@universal.se, via Facebook Messenger, chatt på www.universal.se eller direkt inne på Mina Sidor via Inbox.

Did this answer your question?